https://autoplovykla.lt/

„Porsche” ką tik paskelbė informaciją apie vidurio ciklo atnaujinimą itin riboto leidimo GT3 RS modeliui. Naujasis 2010-ųjų modelis turi didesnį variklį su didesne galia, platesnį priekinį plotį, sumažintą masę ir padidintą prispaustąją jėgą. Dėl šių atnaujinimų „GT3 RS” tapo dar geresnis ir toliau išlieka sporto lenktynių šedevras. Padidėjus darbinio tūrio nuo 3,6 iki 3,8 litro, naujasis variklis generuoja papildomus 15 AG, dabar iš viso 450 AG. Ši galia perduodama vien galinei ašiai per šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę. Be to, 2010 metų modelyje pavarų santykiai buvo dar labiau sutrumpinti, dėl ko pagreitis pasidarė didesnis.

Dėl lengvo svorio papildomai sumažinus GT3 RS kėbulo masę naudojant titaninį išmetimo vamzdį, kompanija „Porsche” taip pat siūlo vietoj standartinės švino baterijos įsigyti pasirinktinę ličio jonų bateriją, kuri padeda sutaupyti dar 22 svarus. Kas susiję su valdymu, GT3 RS turi dinamiškus variklio kronšteinus, kurie keičia savo standumą priklausomai nuo automobilio naudojimo būdo. Nauja speciali PASM pakabos sistema buvo įtraukta atsižvelgiant ne tik į RS papildytą galinės, bet ir priekinės ašies plotį, kas taip pat nauja 2010-aisiais. Po plačiau apgaubiančiais sparnais yra 19×9 colių ratai su 245/35/19 padangomis priekyje ir 19×12 colių ratai su 325/30/19 padangomis gale.

Naujojo GT3 RS aerodinamika lemia dar didesnę prispaustąją jėgą, todėl šis automobilis dar geriau pasirodo lenktynių trasose. Dėl lenktyninių savybių „Porsche” taip pat pristato dar vieną 2010 metų naujovę – ličio jonų bateriją, kuri yra lengvesnė už įprastą švino bateriją ir sumažina automobilio masę daugiau kaip 10 kg arba 22 lb.

„GT3 RS” dinamišką sąsają su motorsportu taip pat rodo sportiška automobilio išvaizda, kurią labiausiai pabrėžia maža pravaža, naujas, didesnis anglies pluošto galinis sparnas su specialiai sukurtomis aliuminio atramomis, dvigubi lengvo titano sportinio išmetimo sistemos vamzdžiai ir specialios priekinės bei galinės dalys, skirtos šiam modeliui.

Visą naujojo 911 GT3 RS potencialą galima išnaudoti tik lenktynių trasoje. Nepralenkiamas vairuotojo pojūčių ir techninių savybių derinys verčia sportinės klasės entuziastus rinktis šį modelį kaip lenktynių partnerį. Tai tikrosios keturratės lenktynės, kuomet automobilis yra sukurtas tam tikslui, kuriam ir skirtas – būti greitu, efektyviu, sportišku automobiliu trasoje ir už jos ribų.

Norite dar labiau pasirūpinti savo automobiliu? Aplankykite automobilių plovyklą – jūsų automobilis to vertas!

https://auto-rent.lt
https://autorentvilnius.lt

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *