https://autoplovykla.lt/plovyklos/vilnius/
2013 metais debiutavęs Range Rover pristatytas kartu su pažadu, kad vėliau tais metais pasirodys dyzelinė hibridinė versija. „Šis išskirtinis naujas Range Rover simbolizuoja mūsų įsipareigojimą investuoti į Didžiąją Britaniją ir eksportuoti visame pasaulyje, užtikrinančią klasės pirmumo veikimą, manevringumą, kokybę ir prabangą modelyje, kuris turi ikoninę padėtį beveik kiekvienoje rinkoje“, – sakė Jaguar Land Rover generalinis direktorius Ralfas Spethas. Land Rover sugebėjo sumažinti amerikietiškos specifikacijos V8 modelio svorį maždaug 700 svarų. Tai pasiekta perkėlus automobilį į aliuminio monokoko korpusą ir įgyvendinant daugybę aliuminio pakabos komponentų. Taigi naujasis Range Rover tapo pirmuoju pasaulyje SUV, kuriame įdiegtas toks korpusas. Be pakabos, Land Rover taip pat parduos automobilį su ZF aštuonių greičių automatine transmisija, atsisakydamas ankstesnio šešių greičių modelio. Be to, automobilio nebenaudojamas vienas panelis, sumažinantis jungčių skaičių ir pagerinantis automobilio struktūrinį vientisumą. „Dėl 370 milijonų svarų sterlingų (590 milijonų JAV dolerių) investicijų į mūsų gamybos įrenginius mes galėjome sukurti pirmąjį pasaulyje SUV su lengvu viso aliuminio gaminiu, automobilį, kuris yra 20% lengvesnis, kurio degalų sąnaudos ir anglies dioksido emisijos sumažintos 22% “, – sakė Spethas. Be to, kad automobilis yra pirmasis pasaulyje toks kūrinys, jis taip pat pagamintas iš iki 75% perdirbto aliuminio ir naudoja labai stiprų AC300 aliuminį susidūrimo struktūroje – dar vienas pirmasis automobilių pramonės sritis.
Land Rover inžinieriai taip pat iš naujo suprojektavo keturių kampų oro pakabą, kad pagerintų tiek važiavimą, tiek valdymą. Pvz., sistema dabar automatiškai sureguliuos save tinkamam pakabos kalibravimui, atsižvelgiant į automobilio esamą aplinką. Be to, automobilis taip pat gauna 4,7 colio galinės vietos kojoms ir klientai galės pasirinkti galines kibiro sėdynes ir antrą centrinę konsolę. Dizaino ženklai, tiek viduje, tiek išorėje, atkartoja be galo populiarų Evoque modelį. Tai akivaizdu automobilio išorės stilistikoje, bet taip pat ir pagrindinėje centrinio skydelio 12,3 colio skystųjų kristalų ekrane. Kalbant apie dyzelinio hibrido modelį, jis dar nebus JAV rinkoje netrukus. Neieškokite jo kitą savaitę per Range Rover Amerikos premjerą rugsėjo 13 d. Taip yra todėl, kad sunkvežimis neatitinka emisijų standartų ir greičiausiai nebus iki 2015 m., kai Europos taisyklės bus sugriežtintos ir Land Rover turės atlikti šiuos pakeitimus.
Vis dėlto tai neturėtų sustabdyti jūsų svajonių. Manoma, kad hibridinė versija naudos 37 mpg pagal JAV ciklą ir naudos elektrinę savo pavaros dalį kaip supercharger’į po didelio pagreičio. Tai reiškia, kad jis nuo 0 iki 60 mylių per valandą įsibėgės per 7 sekundes, vos pusę sekundės trumpiau nei 5.0 litro V8 varikliu aprūpintas modelis. Land Rover teigia, kad SUV išlaiko benzino versijos valdymo dinamiką, nors ir nešioja sunkų hibridinį bagažą. Daugiau informacijos apie automobilio plovimą Vilniuje galite rasti adresu čia.