https://autoplovykla.lt/automobilio-poliravimas/

Ateities „Dodge“ planai: ar V8 grįš?

„Dodge“ pastaraisiais metais intensyviai dirba siekdama elektra varomos ateities, tačiau naujausios generalinio direktoriaus Mato McAlearo pastabos gali reikšti, kad prekės ženklas svarsto galimybę į naują „Charger“ modelį integruoti V8 variklį. Per daugiau nei 20 metų „Dodge“ savo tapatumą siejo su Hemi V8 varikliais, tačiau vadovaujant Stellantis, populiariausi produktai ir prekės ženklo ypatumai buvo beveik pašalinti. Tai primena įžengimą į kepsnių restoraną ir sužinojimą, kad jie jau nebeparduoda jautienos – jūs taip pat išeitumėte, tiesa?

Neseniai duotame interviu „The Drive“ McAlear nepatvirtino Hemi renesanso, tačiau atvėrė duris variantui, kurio anksčiau „Dodge“ vadovai neatmetė. „Jeigu pažvelgsite į paskutinę kartą, pamatysite, kokie buvo varikliai tarp „Charger“, „Challenger“ ir „Magnum“,“ – citavo McAleara. „Pradėjome nuo 3.5L V6, 6.1L V8, tada 3.6L V6, 5.7L V8, 6.4L, 6.2L, 6.2L Demon, 6.2L Redeye, 6.2L Demon 170. Žinote, per kiek daug skirtingų jėgainių ir RWD bei AWD sistemų perėjome? Šis [Charger] yra daugiaperėjimų platforma, galinti tai viską pritaikyti. Tai tik pirmieji metai, ir jūs jau turite keturias variklių konfigūracijas, kurios lenkia kiekvieną, kurią jos pakeičia, su standartu tapusiu AWD? Mes tik pradedame. Ketiname daug linksmintis.“

Paklaustas, ar naujojo „Charger“ platforma galėtų pritaikyti V8 variklį, McAlear atsakė miglotai, tačiau skaitydami tarp eilučių galite suprasti, kad tai yra taip. „Mes visada ieškome būdų, kaip pasiekti geriausią klasėje našumą, tobulinti našumą ir stumti ribas. Mes nenorime likti vietoje „Dodge“ ir neplanuojame to daryti. Toliau bus jėgos pavarų variacijos, kurios ateityje pasirodys. Dar nepradėjome SRT, todėl dar turime tai padaryti. Ir kas žino, kur nueisime, jei verslo atvejis pateisins [V8] ir bus potencialas.“

Jeigu pamiršote, „Hurricane“ varikliai yra sukurti taip, kad galėtų tilpti tose pačiose vietose, kur anksčiau buvo montuojami „Pentastar“ ir „Hemi“ varikliai – tai buvo viena pagrindinių inline variklio programos projektavimo duomenų. Vadovaujant „Stellantis“ vadovybei, „Dodge“ perėjimą prie elektrifikacijos įrėmino kaip aiškų Hemi eros nutraukimą. Praėjusių metų ataskaitos rodo, kad „Charger“ pradžioje buvo sukurta taip, kad apimtų V8, kol „Stellantis“ generalinis direktorius Carlos Tavarešas nesustabdė šio plano.

Tačiau Tavaresui atsisakius, McAlear užsiminė apie grįžimą prie „Dodge“ įprastos korporacinės kultūros: „V8 nebėra blogas žodis įmonėje.” Natūralu, kad emisijų reguliavimas išliks veiksnys, net ir esant galimiems politikos pokyčiams naujojoje JAV administracijoje. Šis reguliavimo neaiškumas prisideda prie „Dodge“ nenoro įsipareigoti naujai V8 programai, net jei Respublikonai viską panaikins, tai bus tik ketverių metų sutartis, o naujo variklio įdiegimas į naują platformą yra daugiamečio proceso dalis – tas, kuris gali tik baigtis, kai dabartinė administracija išeina pro duris.

Tuo tarpu prekės ženklo dėmesys išlieka naujos kartos „Charger“ su savo inline-six ir elektrinėmis jėgos pavaromis paleidimu, taip pat artėjančiomis SRT variantais. Ar V8 vėl pasirodys, greičiausiai priklausys nuo to, kaip naujas „Charger“ asortimentas bus priimtas ir ar „Dodge“ galės pateisinti investicijas. Kita vertus, reikia taip pat apsvarstyti alternatyvių variantų trūkumą – kiek pardavimų apimčių gali būti prarasta, tęsdamiesi tik su šešių cilindrų ir elektrinėmis jėgos pavaromis? BMW neseniai paskelbė, kad V8 gyvuos tol, kol tai bus įmanoma Amerikoje, nes vartotojai jį mėgsta, jei BMW tai gali suprasti, „Dodge“ taip pat turėtų gebėti.

Be to, svarbi dalis automobilio priežiūros yra automobilių poliravimas. Šis procesas ne tik pagerina transporto priemonės išvaizdą ir apsaugo nuo atmosferos poveikio, bet ir gali padidinti automobilio bendrą vertę. Jei ketinate pirkti ar parduoti automobilį arba tiesiog norite ilgiau išlaikyti jo grožį, turėtumėte apsvarstyti profesionalų automobilio poliravimo paslaugų pasirinkimą. Šios paslaugos ne tik suteiks jūsų automobiliui blizgesį, bet ir apsaugos jį nuo įvairių atmosferos veiksnių, tokių kaip UV spinduliai ir tarša.

Tapkite „AutoGuide“ vidiniu žinovu. Gaukit naujausią informaciją apie automobilių pasaulį pirmiausia, prenumeruodami mūsų naujienlaiškį čia.

https://auto-rent.lt
https://autoelektrikas24.lt/suv-car/

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *