Mercedes-Benz C 63 AMG kaip DTM saugos automobilis
2011 m. sezono metu, Mercedes-Benz C 63 AMG tapo oficialiu DTM saugos automobiliu. Šis automobilis debiutuos gegužės 1 d. per pirmąsias Vokietijos turizmo automobilių meistrų (DTM) sezono lenktynes. C 63 AMG buvo šiek tiek modifikuotas, kad atitiktų DTM saugos automobilio reikalavimus, užtikrinant vairuotojui Jurgenui Kastenholziui dar daugiau malonumo už vairo.
DTM C 63 AMG varomas 6.3L V8 AMG varikliu, kuris generuoja 487 AG, t.y. 30 AG daugiau nei standartinis C 63 AMG, dėka AMG papildomo našumo paketo, prieinamo visuomenei. AMG taip pat aprūpina C 63 daugybe technologijų iš SLS AMG, įskaitant trumpų blokų komponentus. Išskirtinės savybės apima kintamą įsiurbimo kolektorių iš titano pilkos spalvos ir AMG aukštos kokybės stabdžių sistemą.
Su varikliu sujungta AMG Speedshift MCT 7-pavarų sportinė transmisija. Reguliuojamos coilover spyruoklės suteikia C 63 AMG visas reikalingas valdymo galimybes, o lengvos AMG ratlankiai 19 colių dydžio užtikrina gerą sukibimą trasoje.
Kad būtų aišku, kuris automobilis yra DTM saugos automobilis, C 63 AMG turi DTM saugos automobilio logotipus, LED šviesos juostą ant stogo ir LED mirksinčias šviesas priekyje ir gale. Automobilio viduje įrengta radijo sistema ir televizoriaus monitorius, o AMG sportinės kibirų sėdynės su keturių taškų diržais suteikia daug palaikymo vairuotojui ir keleiviui.
Saugos automobilio naudojimo sprendimus priima Deutsche Motorsportbund (DMSB) – Vokietijos automobilių sporto valdymo organas, kuris atsako už saugos įgyvendinimą ir laikymąsi, taip pat atlieka oficialias sporto funkcijas pagal DTM taisykles. Vairuojamas lenktynininko Jürgeno Kastenholzo, C 63 AMG saugos automobilis turi užtikrinti maksimalų vairuotojų ir žiūrovų saugumą pavojingose situacijose, tokiose kaip ekstremalios oro sąlygos, avarijos ar kiti incidentai.
Naujas C 63 AMG, naudojamas 2011 m. DTM sezone, pasiekia naujas aukštumas dizaino ir technologijų srityse: AMG 6.3 litrų V8 variklis pasižymi išskirtine galia, siekiančia 358 kW (487 AG) ir didžiausiu sukimo momentu 600 Nm. Variklio našumo padidėjimas, palyginti su standartiniu 336 kW (457 AG) varikliu, yra dėl AMG našumo paketo, kuris yra pasirinktinai prieinamas bet kuriam C 63 AMG modeliui ir leidžia automobiliui pasiekti 100 km/h greitį per 4,3 sekundes (universalas per 4,4 sekundes).
AMG SPEEDSHIFT MCT 7-pavarų sportinė transmisija su šlapiu starto sankaba ir keturiais transmisijos režimais, taip pat dvigubo sankabos ir RACE START funkcijomis, užtikrina optimalų vairavimo dinamiškumą. Išskirtinės dabartinio modelio savybės apima aliuminio variklio dangtį su modifikuotais galios kupolais, naują radiatoriaus groteles, naujus žibintus, naują AMG galinį buferį su išskirtiniu juodu difuzoriumi ir aktyviu galinės ašies aušinimu.
Norėdami optimizuoti radiatoriaus įtekėjimą, AMG priekinis buferis DTM saugos automobilyje turi padidintas angas ir šoninius oro išėjimus, o AMG anglies pluošto spoileris ant bagažinės dangčio sumažina pakilimą dideliu greičiu trasoje. Tuo pačiu dizainu DTM saugos automobilis taip pat turi AMG anglies pluošto išorinius veidrodžius.
Reguliuojama coilover pakaba kartu su diferencialo užraktu ir 3-etapine ESP® užtikrina aukštą judrumo lygį ir išskirtinį sukibimą lenktynių trasoje. C 63 AMG saugos automobilis turi daugiaspykius AMG lengvojo lydinio ratlankius, dažytus matiniu juodu su aukštos blizgumo kraštu, 235/35 R 19 priekinėmis padangomis ir 255/30 R 19 galinėmis padangomis.
AMG aukštos kokybės stabdžių sistema buvo optimizuota lenktynių trasai: sudėtiniai stabdžių diskai su šešių stūmoklių stabdžių apkabomis priekinėje ašyje ir plieniniai stabdžių diskai su keturių stūmoklių stabdžių apkabomis galinėje ašyje; visi diskai yra viduje vėdinami ir perforuoti. Tuo tarpu AMG sportinė išmetimo sistema su specialiais galiniais duslintuvais sukuria neabejotiną AMG V8 garsą.
Išskirtinės DTM saugos automobilio savybės, palyginti su standartiniu C 63 AMG, apima išskirtinius DTM saugos automobilio logotipus, LED šviesos juostą ant stogo ir stroboskopines mirksinčias LED šviesas priekyje ir gale. LED apšviestas numerio ženklas ir žodžiai „Saugos automobilis“ ant bagažinės dangčio padaro automobilį lengviau matomą prastomis oro sąlygomis. Siekiant palengvinti bendravimą su lenktynių kontrole, saugos automobilis yra aprūpintas radijo sistema ir televizoriaus monitoriumi. Dvi AMG sportinės kibirų sėdynės su keturių taškų saugos diržais užtikrina idealų šoninį palaikymą vairuotojui ir keleiviui, o AMG našumo vairas iš nappa odos/Alcantara su vairo pavarų svirtimis užtikrina optimalų automobilio valdymą.
Mercedes-AMG nuo 2000 metų teikia saugos automobilį DTM lenktynėse ir keičiasi su Audi nuo lenktynių iki lenktynių. AMG V8 C klasės flagmano modelis naudojamas DTM nuo 2008 metų. Siekiant užtikrinti saugumą lenktynių trasoje Formulės-1 pasaulio čempionate, SLS AMG naudojamas kaip oficialus F1™ saugos automobilis, o oficialus F1™ medicinos automobilis yra C 63 AMG universalas.
Norėdami sužinoti daugiau apie šią temą, apsilankykite čia.
https://autoplovykla.lt/ru/polirovka-avtomobilya-vilnius/
https://autonuoma12.lt/toyota-corolla-bus-pristatyta-pries-los-andzelo-automobiliu-paroda/
https://autoelektrikas24.lt/ambicingas-astuoniolikmetis-konstruoja-bmw-z3-su-v10-varikliu/