Alfa Romeo Stelvio: Naujas SUV Lietuvoje

Įdomu, kaip populiarus automobilių gamintojas, kaip Alfa Romeo, bando įsitvirtinti Šiaurės Amerikos rinkoje. Po kelių metų bandymų su sportiniais automobiliais ir vidutinio dydžio sedanų, kurie nors ir stilingi, tačiau nesukėlė didelio susidomėjimo, Alfa Romeo nusprendė pristatyti SUV modelį. Tai yra 2018 metų Alfa Romeo Stelvio, sukurtas kartu su Giulia sedanu ir dalijantis „Giorgio“ platformą. Ką gi, tai – strateginis žingsnis, siekiant užkariauti prabangos rinką.

Techninės specifikacijos yra esminis dalykas, kurį verta aptarti. Stelvio išlaiko tą pačią ratų bazę kaip ir Giulia (111 colių arba 2,820 mm), tačiau yra platesnis ir ilgesnis (185 colių arba 4,698 mm), kas suteikia daugiau vietos bagažinėje. Bagažinės talpa siekia 18,5 kubinių pėdų (525 L), o sulenkus galines sėdynes, ji padidėja iki 56,5 kubinių pėdų (1,600 L). Tai gali būti svarbu, jei planuojate parsivežti namo didesnį pirkinių kiekį.

Kalbant apie konkurentus, Stelvio buvo palygintas su Audi Q5, Porsche Macan ir BMW X3. Nors Stelvio yra ilgesnis už šiuos modelius, jis tik šiek tiek viršija Macan pagal bagažinės talpą, o Q5 ir X3 lenkia jį tiek su sėdynėmis, tiek be jų. Tačiau, jei planuojate keliauti su šeima, galinė sėdynė yra tinkama vaikams, nors prabangos klasės konkurentai siūlo daugiau vietos.

Alfa Romeo taip pat atkreipė dėmesį į aukštesnį sėdėjimo poziciją ir geresnį matomumą, kurį suteikia beveik 8 colių (200 mm) prošvaisa – tai daugiau nei Giulia. Tai leidžia lengviau įveikti sniego ir nelygios kelio dangos iššūkius bei užtikrina patogesnį vaizdą vairuotojui. Priekinės sėdynės yra patogios, leidžiančios ilgą laiką keliauti be diskomforto.

Variklio skyriuje Stelvio turi 2,0 litrų turbo keturių cilindrų variklį, generuojantį 280 AG ir 306 lb-ft sukimo momentą. Šis variklis leidžia automobiliui pasiekti 60 mylių per valandą greitį vos per 5,4 sekundės (0-100 km/h per 5,7 sekundės), o tai yra įspūdinga šio segmento automobiliui. Degalų sąnaudos siekia 22 mylios per galoną mieste, 28 greitkelyje ir 24 kombinacijoje (10,8 / 8,3 / 9,6 L/100 km).

Vis dėlto, dėl aukštesnės prošvaisos ir papildomo svorio, Stelvio susiduria su kėbulo riedėjimu posūkiuose. Alfa Romeo siekė išlaikyti sportišką Giulia dinamiką, todėl buvo atlikti pakabos reguliavimai, siekiant išlaikyti panašų „riedėjimo profilį“.

Apibendrinant, Alfa Romeo Stelvio yra modelis, kuris potencialiai gali pakeisti Alfa Romeo padėtį Šiaurės Amerikoje. Sėkmė reikštų stipresnį buvimą rinkoje, o nesėkmė – tolesnį išteklių švaistymą. Lietuvoje šis modelis gali pritraukti dėmesį dėl savo dizaino ir techninių galimybių.

Daugiau informacijos apie stiklo poliravimą galite rasti čia.

https://autoplovykla.lt/en/carwashes/didzioji-riese/
https://autopamoka.lt/2025/08/12/pagani-huayra-turi-varda-ir-veida-kuriuos-myleti-galetu-tik-motina/
https://4mycar.lt/2025/06/02/toyota-rav4-ev-nebus-parduodamas-placiajai-visuomenei/

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *