Techninė Apžvalga: Naujos Bentley Kvepalų Linijos Išleidimas

Ar kada nors susimąstėte, kaip automobilių gamintojai gali išplėsti savo prekės ženklą į visiškai kitokias rinkas? Na, Bentley, garsus prabangių automobilių gamintojas, nusprendė žengti į kvepalų pasaulį. Tai naujausias jų žingsnis, siekiant sukurti unikalų prekės ženklo įvaizdį, kuris atspindėtų jų automobilių eleganciją ir prabangą.

Bentley bendradarbiauja su Art & Fragrance bei prancūzų krištolo gamintoju Lalique, kad pristatytų du naujus kvapus: „Bentley for Men“ ir „Bentley for Men Intense“. Pastarasis kvepalų variantas žada suteikti afrikietiško geraniumo sodrumą. Šie kvepalai pateikiami buteliuke, suformuotame kaip Bentley Flying B logotipas, kurį sukūrė Lalique. Tai ne tik kvepalai, bet ir tikras meno kūrinys, kurį galima laikyti kolekcinio dizaino objektu.

Įdomu tai, kad automobilių gamintojai, tokie kaip Nissan, taip pat pradėjo eksperimentuoti su aromatais, siekdami sukurti unikalų prekės ženklo identitetą. Nissan, pavyzdžiui, sukūrė savo prekės ženklo kvapą, kuris buvo naudojamas automobilių parodose, siekiant sustiprinti lankytojų patirtį.

Grįžtant prie Bentley, jų kvapas skirtas atspindėti prekės ženklo esmę. Prancūzų parfumerė Nathalie Lorson paaiškina: „Pasirinkau kedrą dėl jo galingo, nepakitusią kvapo ir pačiulių dėl jų jausmingo gylio ir natūralios elegancijos.“ Šis aromatas tikrai žada būti prabangos ir vyriškumo simboliu.

Įdomu, kad šie kvepalai bus siūlomi už pradinę kainą, siekiančią 3 000 svarų sterlingų. Tai neabejotinai yra investicija į prabangą, kurią gali sau leisti ne kiekvienas, tačiau tiems, kurie gali, tai bus unikalus būdas išreikšti savo stilių ir statusą.

Jei šis įdomus projektas jus sudomino, daugiau informacijos apie automobilių plovyklas Kaune galite rasti čia. Šis projektas rodo, kaip automobilių pramonė plečia savo ribas ir ieško naujų būdų, kaip pritraukti vartotojus.

Apskritai, Bentley ir kitų automobilių gamintojų žingsniai į kvepalų rinką rodo, kaip prekės ženklai gali išnaudoti savo reputaciją ir dizaino patirtį, kad sukurtų naujas rinkas ir produktus. Tai yra įdomi tendencija, kurią verta stebėti ateityje, nes ji gali atverti naujas galimybes tiek gamintojams, tiek vartotojams.

https://autoplovykla.lt/ru/moika-dvigatelya-kaunas/
https://autosanderis.lt/paskelbtos-dodge-durango-nuotraukos/
https://autounija.lt/lewisas-hamiltonas-paliks-mclaren-ir-vaziuos-mercedes-komandoje-2013-m/

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *