https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/
BMW ketina dalyvauti Formula E čempionate kitą sezoną, tačiau tai ne vienintelis elektrifikuotas lenktynių projektas, kuris domina šį Vokietijos automobilių gamintoją. Pagal Motorsport informaciją, BMW taip pat svarsto apie vandenilio-elektrinį prototipą lenktynėms, kuris galėtų dalyvauti 24 valandų Lemanų lenktynėse. Elektrinių prototipų lenktynės Lemanų lenktynėse nėra naujiena, tačiau su tokio didelio gamintojo palaikymu, kaip BMW, ši ambicinga idėja tampa labiau įgyvendinama nei kada nors anksčiau. Kiti siūlymai, tokie kaip elektrinis Panoz-Green4U LMP, remtųsi energijai tankiais akumuliatoriais ir jų keitimu, siekiant lenktyniauti 24 valandas, o vandenilio LMP galėtų užsipildyti degalų kaip įprastas lenktynių automobilis, nenaudojant iškastinio kuro.
Pasak BMW Motorsport vadovo Jens Marquardt, bendrovė diskutuoja su Lemanų lenktynių sankcionavimo institucijomis, FIA ir ACO, siekdama paruošti pagrindą vandenilio-elektrinei dalyvei artimiausiu metu. Tokia dalyvė greičiausiai pretenduotų į „Garažo 56” vietą lenktynėse – vietą, rezervuotą eksperimentiniams ar itin inovatyviems lenktynių automobiliams. „Mes kalbėjome su FIA ir ACO apie kuro elementus“, sakė jis. „Tai tęsis; mes dar nebaigėme.“
Naujasis Formula E lenktyninis automobilis atrodo lyg iš ateities, o BMW jau seniai domisi kuro elementais. Ji sukūrė keletą vandeniliu varomų keleivinių automobilių prototipų ir 2015 metais pristatė keistą i8 vandenilio kuro elementų automobilį, kuris pasiekė 232 AG galios ir galėjo įsibėgėti nuo 0 iki 60 mylių per valandą per šešias sekundes, pasiekdamas maksimalų greitį iki 124 mylių per valandą. Tai nėra lenktyninis automobilis, tačiau konceptas yra vienas pavyzdžių, kaip rimtai BMW žiūri į vandenilį.
Mes esame atsargiai įsitikinę, kad BMW vieną dieną pristatys LMP su vandeniliu, nes bendrovė turi ACO palaikymą. Pierre Fillon, sankcionavimo institucijos prezidentas, pabrėžė, kad jis nori, jog būtų galima lenktyniauti Lemanų lenktynėse 24 valandas, nenaudojant jokio iškastinio kuro per mažiau nei 10 metų. Jei jis nori tai pasiekti, jam reikės tokių OEM, kaip BMW, palaikymo. „Mūsų aiškus tikslas: 2024 metais turėtų būti įmanoma visiškai CO2-neutraliai vairuoti Lemanų lenktynėse – tai yra įmanoma tik su tam tikromis technologijomis“, sakė Fillon, nurodydamas į vandenilį.
BMW teigia, kad norėtų naudoti vandenilį lenktynėse tik tada, jei turėtų su tuo susijusį produktą, kurį būtų galima parduoti netrukus po lenktynių programos pradžios. Tai reiškia, kad Vokietijos bendrovė ketina pristatyti vandenilio-elektrinį kelio automobilį, kurį įsivaizduojame, priklausysiančią ‘i’ sub-brendui, skirtam aplinkai draugiškiems automobiliams. Tačiau pirma, pažiūrėkime, ar lenktynių programa taps realybe.
Kalbant apie automobilio variklio plovimą Vilniuje, siūlome aplankyti autoplovykla.lt, kur galite rasti profesionalių paslaugų savo automobilio varikliui plauti.