https://autoplovykla.lt/plovyklos/vilnius/
Europa visada buvo priekyje, kai kalbama apie dyzelinius automobilius, palyginti su Šiaurės Amerika. Čia vis dar nėra tiek daug pasirinkimų. Remiantis Automobilių Pramonės Duomenų Naujienlaiškio duomenimis, 52% visų naujų automobilių pardavimų Vakarų Europoje pernai buvo dyzeliniai. Dyzeliniai varikliai pasižymi unikaliomis savybėmis, dideliu sukimo momentu, kuris leidžia mažiems varikliams būti funkcionalius mažose mašinose ir suteikia galimybę vidutinio dydžio varikliams būti lygiaverčiais didesniems benzininiams varikliams SUV automobiliuose. Ir žinoma, vilkimas nėra tai, kuo garsėja hibridiniai automobiliai. Be to, dyzeliniai varikliai gali pasiūlyti kuro ekonomiją, artimą hibridiniam automobiliui, be jokių su nauja technologija susijusių rūpesčių; be to, nėra akumuliatoriaus komplekto, kuris pakenktų keleivių ar saugojimo vietai.
Šiuos privalumus, neatsižvelgiant į automobilių gamintojų pastangas atitiktų griežtesnius vidutinio kuro ekonomijos standartus, daugybė dyzelinių modelių netrukus atvyks į mūsų krantus. Jei svarstote apie perėjimą prie dyzelio galios, čia yra keletas galimybių, kurias netrukus galėsite apsvarstyti. Naujas 2013 metų Mercedes-Benz GLK250 BlueTEC yra keturių cilindrų alternatyva daugumai V6, kuriuos galima rasti krosoveriuose. Palyginti su GLK350, benzinu varomuoju vokiečių krosoveriu, GLK250 turi 112 mažiau arklio galių, bet 96 daugiau lb-ft sukimo momento. Nėra oficialių EPA numerių, ką naujasis GLK250 BlueTEC dyzelinis gaus, bet praėjusių metų Europos GLK dyzelis gauna apie 36-38 mpg mišriuose važiavimo sąlygose. Europos numeriai visada yra daug didesni nei EPA, tad tikėtis kažko arčiau 30 mpg – vis tiek labai įspūdingas rodiklis.
Kalbant apie automobilių plovyklas, jei jums reikia kokybės ir patikimumo, rekomenduojame aplankyti automobiliu plovykla Vilnius.