https://autoplovykla.lt/zibintu-poliravimas/
Mercedes-Benz Naujosios A-Klasės Reklama
Mercedes-Benz pradeda naują reklamos kampaniją, skirtą pristatyti naujajai A-Klasei, kurioje pasirodo Tidal menininkė ir pasaulinė žvaigždė Nicki Minaj. Tarptautinės kampanijos dėmesys sutelkiamas į šūkį „Naujoji A-klasė. Kaip ir tu“, pabrėžiant, kaip A-klasė yra ideali transporto priemonė miesto, skaitmeninių technologijų išmanymu pasižymintiems žmonėms.
Televizinis klipas, pavadintas „Kaip tu“, prasideda vaizdu, kaip A-klasė veikia kaip įprastas automobilis. Mercedes pristato automobilio intelektualų balsų valdymą ir parodo, kaip vairuotojas gali naudoti išmanųjį telefoną automobilio užrakinimui ir atrakinimui.
Kampanijoje taip pat dalyvauja socialinės žiniasklaidos vaizdo įrašai ir įrašai, skirti sukelti smalsumą apie A-klasę. Trys trumpi filmai sutelkiami į jauną, miesto auditoriją, pabrėžiant naująją Mercedes-Benz naudotojo patirtį (MBUX) ir naujos kartos Mercedes-Benz inteligentų vairavimą.
Zibintų Poliravimas: Svarbus Automobilio Priežiūros Aspektas
Zibintų poliravimas yra esminė automobilio priežiūros dalis, kuri padeda užtikrinti, kad automobilio žibintai būtų skaidrūs ir šviesūs. Tai pagerina ne tik estetinį automobilio vaizdą, bet ir jo saugumą. Daugiau apie zibintų poliravimą galite sužinoti apsilankę čia.
Mercedes-Benz teigia, kad iki 2018 metų pabaigos A-klasė turės Tidal integraciją visuose automobiliuose. Tai dalis jų siekio pristatyti pažangią technologiją, kuri būtų naudinga vairuotojams ir jų gyvenimo būdui.
„A-klasė yra sėkmingiausias mūsų kompaktinių automobilių modelis, per daugiau nei tris milijonus vienetų pristatytų nuo pat jo rinkos pristatymo 2012 metais. Tai reikšmingai prisidėjo prie žymiai jaunesnio ir modernesnio Mercedes-Benz prekės ženklo įvaizdžio“, – sakė Dr. Jens Thiemer, „Mercedes-Benz Cars“ marketingo viceprezidentas.
„Vokietijoje vidutinis klientų amžius sumažėjo 10 metų, o Kinijoje maždaug trečdalis visų pirkėjų yra jaunesni nei 30 metų. Su ketvirtosios kartos A-klase norime toliau plėtoti šią sėkmę, protingai sujungdami ir iš naujo apibrėždami gyvenimo būdą ir skaitmenizaciją“, – pridūrė Thiemer.
Per savo kampaniją, mes inscenizavome automobilį progresyviai ir įvykiškai, pabrėždami tokius skaitmeninius produktų akcentus kaip realaus laiko parkavimas ar aukštas automobilio interjero individualizavimo lygis. Kampanija taip atspindi mūsų filosofiją „žmogaus centracinė inovacija“.
https://auto-rent.lt
https://autoelektrikas24.lt/mini-modeliu-gama-gali-isaugti-iki-10-modeliu-sako-bmw-generalinis-direktorius/