Renault, žymus automobilių gamintojas, planuoja drąsų žingsnį atgal, kad galėtų žengti du žingsnius į priekį. Įmonė nusprendė nutraukti mažiausiai penkių modelių gamybą Jungtinės Karalystės rinkoje, pradedant nuo vasario mėnesio. Šis žingsnis apima Laguna hečbeką, Sport Tourer ir Coupe, taip pat Espace ir Grand Espace, Modus ir Grand Modus, Wind Roadster bei Kangoo modelius.

Šie modeliai sudaro beveik 10 procentų Renault pardavimų Jungtinėje Karalystėje. Nors tiesioginių pakeitimų Modus, Laguna ar Espace modeliams nebus, Renault aktyviai dirba prie naujų įvairių dydžių krosoverių, kurie užims jų vietą. Supermini-SUV modelis debiutuos 2013 metais, papildydamas Clio modelį, o didesni krosoveriai bus pristatyti 2014 metais.

Renault puikiai supranta, kad šie pokyčiai sukels pardavimų sumažėjimą 2012 metais, tačiau tikisi, kad 2013 metais pardavimai vėl pakils. Be to, Renault planuoja sumažinti savo prekybos tinklą nuo 190 iki 135 atstovybių iki 2013 metų pradžios. Vis dėlto, Renault Twingo, Clio ir Megane sportiniai hečbekai, parduodami kaip RS ir Gordini variantai, bus išsaugoti. Jungtinė Karalystė yra didžiausia šių automobilių rinka, todėl jie išliks Renault asortimente.

Šis sprendimas atspindi Renault strategiją atnaujinti savo modelių liniją ir prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos poreikių. Didėjantis susidomėjimas krosoveriais ir SUV tipo automobiliais skatina gamintojus ieškoti naujų sprendimų, kad patenkintų vartotojų lūkesčius. Renault siekia stiprinti savo pozicijas šioje augančioje rinkoje, pristatydama naujus ir inovatyvius modelius.

Renault sprendimas atnaujinti savo modelių liniją taip pat atspindi platesnę automobilių pramonės tendenciją, kai gamintojai mažina savo modelių asortimentą, kad sutelktų dėmesį į pelningesnius ir paklausesnius automobilius. Tai leidžia efektyviau naudoti išteklius ir didinti įmonės konkurencingumą.

Tačiau šie pokyčiai neapsiriboja tik modelių atnaujinimu. Renault taip pat skiria daug dėmesio technologijų diegimui ir naujovių kūrimui. Bendrovė siekia kurti ekologiškesnius ir ekonomiškesnius automobilius, atitinkančius griežtėjančius aplinkosaugos reikalavimus. Tai apima ir elektrinių bei hibridinių automobilių plėtrą, kurie tampa vis populiaresni tarp vartotojų.

Renault strategija taip pat apima glaudesnį bendradarbiavimą su kitais automobilių gamintojais ir technologijų įmonėmis, siekiant kurti pažangius sprendimus ir inovacijas. Šis bendradarbiavimas leidžia greičiau ir efektyviau įgyvendinti naujus projektus, didinant įmonės lankstumą ir gebėjimą prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos sąlygų.

Galutinis tikslas yra užtikrinti, kad Renault išliktų viena iš pirmaujančių automobilių gamintojų pasaulyje, siūlanti modernius, patikimus ir inovatyvius automobilius. Šie pokyčiai yra svarbus žingsnis siekiant šio tikslo, ir tik laikas parodys, kaip jie paveiks įmonės pozicijas rinkoje.

Daugiau informacijos apie antikorozinį padengimą galite rasti čia.

https://autoplovykla.lt/en/car-bottom-cleaning/
https://stauto.lt/toyota-yaris-patobulinta-standartine-iranga/
https://autoelektrikas24.lt/porsche-generalinis-direktorius-tikisi-kad-2015-m-bus-parduota-daugiau-nei-200-000-automobiliu/

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *