Hyundai Elantra N: Technologijos tiesiai iš WRC ir e-LSD paverčia šį sedaną tikru karštuoju automobiliu

Po daugybės spėlionių ir sulaikytų kvėpavimų, Hyundai pagaliau pristatė savo naujausią, vairuotojui skirtą sedaną – 2022 metų Elantra N. Šis automobilis debiutuoja su varikliu, kuris puikiai dera su kampuotu kėbulu. Jei Elantra dizainas anksčiau nebuvo pakankamai aštrus, Hyundai atliko keletą dizaino pakeitimų, siekdama padėti „N“ išsiskirti tarp savo konkurentų ir pagerinti aerodinaminį efektyvumą.

Naujasis priekinis lūpų spoileris ir šoninės slenksčiai yra pažymėti raudona juosta, suteikiant automobiliui sportiškesnę išvaizdą. Priekinė grotelė buvo pertvarkyta, kad atrodytų agresyviau. Gale pridėtas bagažinės spoileris ir difuzorius, siekiant pagerinti aerodinaminį efektyvumą ir sportišką estetiką.

Po kapotu slypi 2.0 litrų turbo variklis, kuris generuoja 276 AG prie 5,500 aps./min. ir 289 lb-ft maksimalų sukimo momentą. Hyundai siūlys Elantra N su šešių pavarų mechanine ir aštuonių pavarų DCT. Karštasis sedanas bus aprūpintas NGS arba N Grin Shift funkcija, kuri suteikia 10 AG padidėjimą 20 sekundžių, kai ji įjungiama paspaudus mygtuką ant vairo. Tai leidžia Elantra N pasiekti 60 mylių per valandą greitį nuo stovėjimo per 5.3 sekundes. Ši funkcija prieinama tik su DCT.

Tačiau Elantra N turi daugiau nei tik galingą variklį ir patogų DCT. Automobilis turi e-LSD priekyje, kuris padeda valdyti galią ir sumažinti perviršį optimaliam valdymui. Integruota pavaros ašis, tiesiai iš WRC, padeda geriau valdyti šonines apkrovas posūkiuose ir sumažinti masę 1.4 kg.

Priekiniai stabdžiai turi 14.1 colio rotorių komplektą su atnaujintomis stabdžių kaladėlėmis ir optimizuotu aušinimu, kad pagerėtų stabdymo efektyvumas. Pakaba turi atnaujintus įvorus ir izoliatorius, taip pat standesnę galinę juostą ir važiuoklės sutvirtinimą, kad padidėtų standumas. Hyundai taip pat aprūpins Elantra N su 245 sekcijos Michelin Pilot 4S padangomis ant 19 colių sudėtingų ratlankių kaip standartą.

Ir dar daugiau. Jei esate popsų ir bangų gerbėjas, Elantra N kintamo išmetimo vožtuvo sistema suteiks jums trokštamą garsinę patirtį. Taip pat yra NSE arba N Sound Equalizer, kuris sukuria virtualius variklio garsus, panašius į TCR lenktyninį automobilį ir leidžia vairuotojams „reguliuoti švilpimą, gerklę ir bazę“, kad pasiektų norimą garsą.

Viduje 2022 metų Elantra N turi specialią informacinio ir pramogų sistemą, kurioje yra turbinos slėgio matuoklis, alyvos ir aušinimo skysčio temperatūros matuokliai, sukimo momento matuoklis ir rato laikmatis. Sėdynės dabar turi geresnį šoninio palaikymo ir priekinių kibirinių sėdynių rinkinys bus pasirenkamas ir bus 10 mm žemiau nei standartinės sėdynės.

Kainos ir prieinamumas lieka neaiškūs, tačiau tikimasi, kad kainų paskelbimas įvyks vėliau šiais metais. Norėdami gauti naujausią informaciją iš automobilių pasaulio, užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį čia.

Daugiau informacijos apie automobilių plovyklas Šiauliuose galite rasti čia.

https://autoplovykla.lt/en/carwashes/siauliai-en/
https://automika.lt/hyundai-santa-fe-apzvalga/
https://automobiliulemputes.lt/chevrolet-silverado-27-l-keturiu-cilindru-su-turbokompresoriumi-apzvalga/

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *